Workout

Igår tränade jag för tredje gången den här veckan och då sprang jag igen! Pressade mig själv till max och gav mig fan på att orka 4 km. Efter 2 var jag helt slut, efter tre trodde jag att jag skulle dö. Tittade på tiden; jag skall fan klara det under 30 min. Jag ska ska ska ska. Jag dör. Jag ramlar. Nej! Det här skaaaaaa gå. Ökar farten, mer mer mer springer som en dåre, tänker inte ge upp. Jag dör, jag svimmar. Jag kommer kräkas, jag kommer ramla. Ökar farten lite till. Jävlar vad fort de går. Kommer jag hinna? Jag dör. Jag dör jag dör!

Ja!!!!!!! 29,44 min. 4 km. Jag klarade 4 km! JAG! Frida Sundström som alltid har avskytt att springa. Hon sprang. Helt galet.

Gick av bandet och benen näsan vek sig under mig. Hela kroppen skakade. Härlig känsla.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0