Söndag

Godmorgon/godmiddag!
Ligger i soffan i min one piece. Åt frukost för ett tag sen och nu skall jag snart iväg till gymmet. Idag blir det styrka, det behövs efter veckans löpning. Jag är så nöjd! Sammanlagt har jag sprungit över 1 mil! Det är bra!
Känns lite som att det enda jag tänker på är träning men det behövs för att jag skall komma in i det, jag vill ju att det skall vara en naturlig del i mitt liv inte ett måste. Därför krävs det planering och mycket tänkande. Jag berättar också för många att jag har satt igång igen, jag tror att det ger en liten push för om jag sagt till nån att jag t ex skall springa då kan man ju inte bara strunta i det, eller hur?
Känns som att jag har kommit in i en ny del av mitt liv, härligt!


En gammal bild på mig i min one piece



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0