På bättre tankar

Okej, släpade mig själv till gymmet! Wiiiiha! Känner mig genast gladare :) tänk vad lite som krävs egentligen!

Tänk vad många snygga killar det kommer där vid 16 på eftermiddagen! Helt tokigt! Måste börja va lite snyggare och lite mindre svettig så man kan blinka lite med ögonfransarna hihi! Nej vad säger jag? Haha! Tänk om dom visste hur mycket man glor när man står på crosstrainern! Idag var det en snygging framför mig på en sån också. Säger bara en sak; den röven! Ojojoj! Hahah vad störd jag är!

Storhandlade idag, över 1000kr och jag lever själv! Skall inte handla på ett bra tag, skönt! Det är så pinsamt! Gå själv med en vagn, packa i miljoner kassar. Bära allt själv! Eller så tar man en sån där rullkorg. Men den låter så mycket så alla tittar! Sen blir den full. En vanlig korg blir jättetung. Kort och gott: jag hatar och handla.



Kommentarer
Jessika

Ha ha rolig du är. Måste vart lätt att träna idag. ;)
Men Frida. Ingen som vet att du handlat till dig själv. Knäppis

2012-11-28 @ 19:42:42
Bethan

Haha men det är ju exakt likadant när jag handlar. Själv i affäären men till familjen. En smula störd är du allt :)

2012-11-29 @ 19:48:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0